Організація діяльності інклюзивних груп в ЗДО № 94

з 01.09.2024 року в закладі створено 2 групи старшого дошкільного віку,

1 група середнього дошкільного віку для дітей з ООП за інклюзивною формою навчання. 

В інклюзивних групах діти з особливими освітніми потребами залучені до навчального процесу. Вони спілкуються з однолітками, знаходять друзів, стають відкритими та почуваються впевненіше. Долучаються до спільних ігор та творчих занять. Це все сприяє мовному, когнітивному, соціальному та емоційному розвитку.

Діти з типовим розвитком навчаються толерантності, вмінню співчувати, допомагати, підтримувати. А вихователі та фахівці краще розуміють потреби та особливості дітей, отримують новий досвід, оволодівають різними педагогічними методиками.

Тому переваги є для всіх. Успішне перебування в інклюзивних групах є чудовим початком для подальшої освіти.


Для своєчасного проходження комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини надаємо рекомендації батькам (або законним представникам), щодо оформлення згод та заяв в он-лайн режимі на платформі АС ІРЦ http://ircenter.gov.ua/


Документи для зарахування до інклюзивної групи

Зараховує дітей до інклюзивних груп директор ЗДО на підставі:

заяви батьків (осіб, які їх замінюють)

копії свідоцтва про народження дитини медичної довідки лікаря-педіатра або сімейного лікаря закладу охорони здоров’я, в якому спостерігається дитина, із зазначенням того, що вона здорова і може відвідувати ЗДО «Карти профілактичних щеплень» (форма № 063/о).

Додатково необхідно надати висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.

Комплектування інклюзивної групи

Інклюзивні групи формують, як правило, станом на 1 вересня поточного року.

Інклюзивні групи комплектують: з розрахунку не більш як троє дітей з ООП за віковими ознаками: одновіковими різновіковими з огляду на особливі освітні потреби дітей.

Download
Порядок зарахування до інклюзивних груп.
Adobe Acrobat Document 132.7 KB
Download
Неповносправна-дитина-в-сімї-і-в-суспіль
Adobe Acrobat Document 1.6 MB

Батькам про дитину з особливими потребами у родині

Download
Дорога любові.pdf
Adobe Acrobat Document 604.2 KB

Розглядаючи перспективи інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти, слід зазначити, що головними напрямами мають бути збереження й подальший розвиток єдиного освітнього простору, що забезпечуватиметься лише в контексті тісної взаємодії педагогів, батьків, психологів, медичних працівників, різних соціальних інстанцій, які опікуються                               долею осіб з різноманітними відхиленнями психофізичного розвитку.