з 01.09.2024 року в закладі створено 2 групи старшого дошкільного віку,
1 група середнього дошкільного віку для дітей з ООП за інклюзивною формою навчання.
В інклюзивних групах діти з особливими освітніми потребами залучені до навчального процесу. Вони спілкуються з однолітками, знаходять друзів, стають відкритими та почуваються впевненіше. Долучаються до спільних ігор та творчих занять. Це все сприяє мовному, когнітивному, соціальному та емоційному розвитку.
Діти з типовим розвитком навчаються толерантності, вмінню співчувати, допомагати, підтримувати. А вихователі та фахівці краще розуміють потреби та особливості дітей, отримують новий досвід, оволодівають різними педагогічними методиками.
Тому переваги є для всіх. Успішне перебування в інклюзивних групах є чудовим початком для подальшої освіти.
Для своєчасного проходження комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини надаємо рекомендації батькам (або законним представникам), щодо оформлення згод та заяв в он-лайн режимі на платформі АС ІРЦ http://ircenter.gov.ua/
Документи для зарахування до інклюзивної групи
Зараховує дітей до інклюзивних груп директор ЗДО на підставі:
заяви батьків (осіб, які їх замінюють)
копії свідоцтва про народження дитини медичної довідки лікаря-педіатра або сімейного лікаря закладу охорони здоров’я, в якому спостерігається дитина, із зазначенням того, що вона здорова і може відвідувати ЗДО «Карти профілактичних щеплень» (форма № 063/о).
Додатково необхідно надати висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
Комплектування інклюзивної групи
Інклюзивні групи формують, як правило, станом на 1 вересня поточного року.
Інклюзивні групи комплектують: з розрахунку не більш як троє дітей з ООП за віковими ознаками: одновіковими різновіковими з огляду на особливі освітні потреби дітей.
Розглядаючи перспективи інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти, слід зазначити, що головними напрямами мають бути збереження й подальший розвиток єдиного освітнього простору, що забезпечуватиметься лише в контексті тісної взаємодії педагогів, батьків, психологів, медичних працівників, різних соціальних інстанцій, які опікуються долею осіб з різноманітними відхиленнями психофізичного розвитку.